Etui Speck Presidio2 Grip MICROBAN Apple iPhone 13 Pro (Black)
Etui Presidio2 Grip amerykańskiej firmy Speck wykonane w technologii Armor Cloud™ - system specjalnych kapsułek wewnątrz etui działa na podobnej zasadzie, co poduszki powietrze stosowane w samochodach. W momencie upadku na twarde podłoże, kapsułki amortyzują siłę uderzenia przy pomocy skompresowanego w nich powietrza. Rozwiązanie to sprawia, że etui wytrzymuje upadki z wysokości nawet 4 metrów. Podwyższona ramka ekranu chroni jednocześnie wyświetlacz telefonu i pozwala zrównać wierzchnią powierzchnię po założeniu szkła ochronnego.
Oryginalna obudowa ochronna Speck z serii Presidio2 Grip oferuje też ochronę antybakteryjną MICROBAN® (światowy lider rozwiązań przeciwdrobnoustrojowych z szerokim portfolio ponad 25 zatwierdzonych technologii). Aktywny składnik wbudowany w strukturę etui powstrzymuje 99% bakterii, które gromadzą się na powierzchni etui. Technologia MICROBAN® zapewnia w ten sposób dożywotnią ochronę przed bakteriami powodującymi plamy i nieprzyjemne zapachy oraz działa na poziomie komórkowych, aby utrzymać czystość obudowy.
Cechy produktu:
- Technologia Armor Cloud™ (kapsułki powietrzne wewnątrz etui)
- Wytrzymuje upadki z wysokości nawet 4 metrów
- Aktywna ochrona antybakteryjna MICROBAN®
- Zwalcza 99% bakterii, które gromadzą się na powierzchni etui
- Specjalny wzór o właściwościach anty-poślizgowych z tyłu obudowy
- Pewny i wygodny chwyt podczas pisania lub robienia zdjęć
- Podwyższona ramka ekranu i aparatu
- Gumowe narożniki zwiększają odporność na pęknięcia
- Przyjemna w dotyku matowa powierzchnia
- Wyjątkowo cienka konstrukcja hybrydowa
- Kompatybilna z bezprzewodowymi ładowarkami Qi
- Nie blokuje płatności zbliżeniowych Apple Pay
- Kompatybilne z ładowarką Apple MagSafe
Dane produktu
Dedykowany model | Apple iPhone 13 Pro |
---|---|
Rodzaj | etui na plecki |
Kod kraju pochodzenia | CN |
Materiał | hybrydowy |
Kolor | czarny |
Kod CN | 39269097 |
Typ | antybakteryjne |
Oznaczenia
EAN13 | 840168504855 |
---|
Recenzje
Na razie brak opinii klientów.