Powerbank bezprzewodowy Karl Lagerfeld KLPB5FPGKSCHHK 15W 5000mAh Choupette Head Pin MagSafe czarny/black
Karl Lagerfeld Powerbank Choupette Head Pin MagSafe
Odkryj wyj?tkowy powerbank sygnowany przez legendarnego projektanta Karla Lagerfelda, stworzony z my?l? o osobach ceni?cych styl, elegancj? i presti?. Dzi?ki niemu mo?esz cieszy? si? nie tylko dodatkow? moc?, która b?dzie zawsze pod r?k?, ale tak?e stylowym akcesorium, które idealnie wpasuje si? w Twój gust.
Podkre?l swoje wyrafinowanie
Powerbank Choupette Head Pin MagSafe pozwala podkre?li? Twoje przywi?zanie do marki i nada? Twojemu telefonowi unikalny wygl?d. Ekoskóra o delikatnej fakturze, wyt?oczona monogramem s?ynnego projektanta, nadaje temu akcesorium presti?owy charakter. Doskona?ym uzupe?nieniem ca?o?ci jest emblemat z podobizn? ukochanej kotki Karla - Choupette, który dodaje ca?o?ci wyrazisto?ci i stylu. To nie tylko funkcjonalne urz?dzenie, ale równie? modny dodatek, który wyró?ni Ci? z t?umu.
Energia w zasi?gu r?ki
Ten bezprzewodowy powerbank o pojemno?ci 5000 mAh zapewni Ci dodatkow? energi? w ka?dej chwili, gdy Twój telefon tego potrzebuje. Dzi?ki technologii ?adowania indukcyjnego z ?atwo?ci? na?adujesz swoje urz?dzenie bez konieczno?ci u?ywania kabli. Wystarczy, ?e po?o?ysz telefon na powerbanku, a idealnie dopasowane magnesy zadbaj? o jego stabilno??, rozpoczynaj?c proces ?adowania automatycznie.
Powerbank wyprodukowano na licencji marki Karl Lagerfeld.
Dane Techniczne |
|
Kolekcja | Choupette Head Pin MagSafe |
Typ | Powerbank |
Pojemno?? baterii | 5000 mAh |
Wyj?cie bezprzewodowe | 15 W (maks.) |
Wej?cie USB-C | 5V=3A, 9V=2A, 12V=1,5A |
Wyj?cie USB-C | 5V=3A, 9V=2.2A, 12V=1.67 |
Typ baterii | Litowo-polimerowa |
Wymiary | 101,2 x 69,1 x 17,5 mm |
Waga | 158 g |
Materia? | Skóra ekologiczna/tworzywo sztuczne/metal |
Kolor | Czarny |
Dane produktu
Kolor | czarny |
---|---|
Moc maksymalna (W) | 15 |
Pojemność akumulatora (mAh) | 5000 |
Magsafe | tak |
Oznaczenia
ISBN | KARL-KF002167 |
---|---|
EAN13 | 3666339283926 |
Recenzje
Na razie brak opinii klientów.