Torba Guess GUCB15PSATLP 16 cali różowy/pink Saffiano Hot Stamp Triangle Logo
SKU: GUE2091
EAN: 3666339051082
299,00 zł
Brutto
Opis
Szczegóły produktu
Recenzje(0)
Guess Saffiano Triangle Logo wysokiej jakości torba na notebooka 15 / 16 cali. Wykonana z przyjemnej w dotyku skóry ekologicznej Saffiano.
Wyposażona w dwie kieszenie wewnętrzne: główną wykonaną z miękkiego materiału oraz mniejszą, a także dwie kieszenie zewnętrzne do przechowywania niezbędnych akcesoriów.
Zapinana na obustronny suwak.
Regulowany, odpinany pasek na ramię oraz duże rączki zapewniają wygodę użytkowania. Elementy mocujące w kolorze srebrnym.
Urządzenie jest chronione przed zarysowaniami i uszkodzeniami.
Torba została ozdobiona trójkątnym logo Guess.
Cechy produktu:
· Torba na notebooka o przekątnej 15 / 16”
· Przyjemna w dotyku skóra ekologiczna
· Trójkątne logo Guess
· Odpinany, regulowany pasek na ramię oraz duże rączki
· Obustronne suwaki
· Ochrona całego urządzenia
· Wymiary zewnętrzne: 410 x 310 x 45 mm
· Wymiary wewnętrzne: 400 x 305 x 40 mm
· Oficjalna licencja marki Guess
Wyposażona w dwie kieszenie wewnętrzne: główną wykonaną z miękkiego materiału oraz mniejszą, a także dwie kieszenie zewnętrzne do przechowywania niezbędnych akcesoriów.
Zapinana na obustronny suwak.
Regulowany, odpinany pasek na ramię oraz duże rączki zapewniają wygodę użytkowania. Elementy mocujące w kolorze srebrnym.
Urządzenie jest chronione przed zarysowaniami i uszkodzeniami.
Torba została ozdobiona trójkątnym logo Guess.
Cechy produktu:
· Torba na notebooka o przekątnej 15 / 16”
· Przyjemna w dotyku skóra ekologiczna
· Trójkątne logo Guess
· Odpinany, regulowany pasek na ramię oraz duże rączki
· Obustronne suwaki
· Ochrona całego urządzenia
· Wymiary zewnętrzne: 410 x 310 x 45 mm
· Wymiary wewnętrzne: 400 x 305 x 40 mm
· Oficjalna licencja marki Guess
GUE2091
Dane produktu
Kod kraju pochodzenia | CN |
---|---|
Kod CN | 39269097 |
Oznaczenia
ISBN | GUESS-GUE002440 |
---|---|
EAN13 | 3666339051082 |
Recenzje
Dostępny kod rabatowy!
0i58uk4rOq
Na razie brak opinii klientów.