Słuchawki TWS PURO PLAY 5.0 Bluetooth 5.0 z etui ładującym (czarny)
SKU: PUR577BLK
EAN: 8033830297892
109,00 zł
Brutto
Opis
Szczegóły produktu
Recenzje(0)
Bezprzewodowe słuchawki douszne Puro PLAY z kompaktową bazą ładującą.
Wykonane z wykończeniem na wysoki połysk, o minimalistycznej i eleganckiej konstrukcji, słuchawki Play zapewniają wysoką wydajność i wysoki standard jakości oraz krystalicznie czysty dźwięk.
Sterowanie dotykowe z przyciskiem wielofunkcyjnym na każdej słuchawce, umożliwiającym odtwarzanie, pomijanie utworów i odbieranie połączeń.
Słuchawki douszne Play Bluetooth gwarantują 5 godzin czasu rozmów po dwugodzinnym ładowaniu i 4 godziny czasu odtwarzania.
Ich ergonomiczny kształt zapewnia doskonałą stabilność w uchu podczas każdej codziennej czynności.
Etui pełni funkcję kompaktowej i eleganckiej bazy ładującej, umożliwiając trzykrotne ładowanie słuchawek.
Dzięki certyfikatowi IPX4 słuchawki doskonale nadają się do uprawiania sportów na świeżym powietrzu, chroniąc przed deszczem i potem.
Wyposażone w technologię Bluetooth® V5.0, są kompatybilne ze wszystkimi smartfonami wyposażonymi w Bluetooth® V1.1 lub nowszy oraz Siri i Google Now.
W zestawie znajduje się kabel USB-C o długości 20 cm do ładowania.
Specyfikacja:
Bluetooth® V 5.0: kompatybilny z Bluetooth® V 1.1 i nowszymi
Czas rozmów: 5 h
Czas odtwarzania: 4 h
Tryb czuwania: 80 h
Czas ładowania: 2 h
Czas ładowania: 1-2 h
Dodatkowe zasilanie z etui do 12 h
Kompaktowe, lekkie i łatwe w użyciu
Błyszczące wykończenie
Zgodność z Siri i Google Now
Ergonomiczna konstrukcja: maksymalna stabilność
Odporność na zachlapanie zgodnie z certyfikatem IPX4
Dioda LED informująca o stanie baterii etui
Wielofunkcyjny przycisk na każdej słuchawce (odtwarzanie / pauza / pomijanie / odbieranie połączeń)
Kabel USB-C o długości 20 cm w zestawie
PUR577BLK
Dane produktu
Rodzaj | słuchawki douszne |
---|---|
Kod kraju pochodzenia | CN |
Kolor | czarny |
Kod CN | 95069990 |
Oznaczenia
EAN13 | 8033830297892 |
---|
Recenzje
Dostępny kod rabatowy!
jzLqXACako
Na razie brak opinii klientów.