Szkło hartowane PURO Apple iPhone 14 Pro
SKU: PUR623
EAN: 8033830312786
69,00 zł
Brutto
Opis
Szczegóły produktu
Recenzje(0)
Wyposaż ekran swojego smartfona w najlepszą zbroję przeciw zarysowaniom, uderzeniom i wstrząsom, wykorzystując prawdziwe szkło ochronne o twardości wynoszącej 9H.
Ochrona mierzona w liczbach
Szkło Puro odznacza się wyjątkowo wysoką twardością 9H, co oznacza, że ekran urządzenia jest w pełni zabezpieczony przed uszkodzeniem na skutek działania ostrych narzędzi lub powierzchni. Numer 9 na skali Mohsa jest gwarantem najlepszej ochrony wyświetlacza, który jest niezwykle narażony na zniszczenie.
Solidna konstrukcja
W 100% prawdziwe szkło oraz proces formowania znaczącą poprawia odporność na tłuczenie się. Szkło pozostaje w jednym kawałku nawet podczas dużych obciążeń wynikających z uderzeń lub wstrząsów, tworząc tym samym barierę trudną do rozbicia.
Trzy razy NIE …
… dla tłustych plam po palcach, bąbelków powietrza oraz nieodwracalnym zarysowaniom. Szkło dzięki swoim właściwościom niemal całkowicie niweluje występowanie nieestetycznych śladów po ciągłym korzystaniu z dotykowego ekranu. Instalacja szkła zajmuję dosłownie chwilkę, dzięki szybkiemu pozbywaniu się powietrza, które zdążyło się nagromadzić podczas aplikacji. Wyjątkowa odporność na zarysowania pozwoli na długie i bezpieczne korzystanie ze szkła oraz na zapewnienie spokoju o wyświetlacz swojego urządzenia.
Cechy produktu:
· Hartowane szkło ochronne na ekran
· Twardość wynosząca 9H
· Wysoka odporność na: stłuczenie, uderzenia/wstrząsy, ślady po palcach, powstawanie bąbelków powietrza oraz zarysowania
· Szybka i intuicyjna aplikacja dzięki instrukcjom na naklejkach
· Kompatybilne z rozpoznawaniem twarzy (funkcja Face ID)
· Warstwa klejąca znajduje się na całej powierzchni szkła
· Materiał: w 100% prawdziwe szkło
· Kompatybilność: Apple iPhone 14 Pro
PUR623
3 Przedmioty
Dane produktu
Kod kraju pochodzenia | CN |
---|---|
Kod CN | 70071190 |
Oznaczenia
EAN13 | 8033830312786 |
---|
Recenzje
Dostępny kod rabatowy!
0i58uk4rOq
Na razie brak opinii klientów.