Etui Ringke Fusion-X Samsung Galaxy Note 10 Plus Black
Ringke Fusion-X to wzmocniona wersja dobrze znanego modelu etui dla Samsunga Galaxy Note 10 Plus.
W odpowiedzi dla osób lubujących się w produktach Ringke powstała pancerna wersja etui Note 10 plus w kolorze czarnym marki Ringke Fusion-X. Charakteryzuje się ona wzmocnioną ramką, której zadaniem jest lepsza absorbowanie wstrząsów i uderzeń. Narożniki ramki także zostały wzmocnione i jej fragmenty nachodzą na tylną część pokrowca, co skutecznie podniosło poziom ochrony. Ramka w modelu Fusion-X jest pokryta specjalnym wzorem, który umożliwia pewniejszy, bardziej ergonomiczny i przyczepny chwyt urządzenia. Precyzyjne wykonanie to już poniekąd wizytówka marki Ringke – użytkując etui Ringke Black Samsung Note 10 plus nie będziesz mieć problemu z dostępem do portów i przycisków, a idealne dopasowanie pozwoli na świetną ochronę smartfona. Zobacz też obudowę z poliwęglanu przezroczystą Samsung Galaxy Note 10 Plus!
Cechy Ringke Fusion-X – pancernego etui dla Samsunga Galaxy Note 10 Plus:
- wzmocniona hybrydowa konstrukcja świetnie zabezpieczy Twojego smartfona nawet w bardziej ekstremalnych warunkach
 - wzmocnione narożniki skutecznie absorbują uderzenia nie dopuszczając do naruszenia rogów smartfona
 - ramka pokryta wzorem, który zapewnia świetną przyczepność w dłoni i ergonomiczny chwyt
 
Dane produktu
| Dedykowany model | Samsung Galaxy Note 10 Plus | 
|---|---|
| Rodzaj | etui na plecki | 
| Kod kraju pochodzenia | KR | 
| Materiał | hybrydowy | 
| Kolor | czarny | 
| Przekątna ekranu | 6.8 | 
| Funkcje | pochłanianie wstrząsów | 
| Kod CN | 39269097  | 
| Typ opakowania | Pudełko  | 
| Typ | pancerne | 
Oznaczenia
| EAN13 | 8809659048355 | 
|---|---|
| MPN | FUSG0029 | 
Informacja o podmiotach odpowiedzialnych
Producent
Kraj: KR
Ulica: 466, Gilju-ro, Bucheon-si
Kod pocztowy: 14556
Miasto: Gyeonggi-do
e-mail: sales@ringke.com
Importer
Kraj: NL
Ulica: Van Nellenwag 1
Kod pocztowy: 3044 BC
Miasto: Rotterdam
e-mail: compliance@24hour-ar.com
Recenzje
Na razie brak opinii klientów.